Full width home advertisement

Save on your hotel - hotelscombined.com

Post Page Advertisement [Top]

Anul trecut in februarie am reusit sa prindem un zbor Bucuresti - Dubai cu Tarom la numai 99€ dus-intors, pret pentru care am decis ca merita cu varf si indesat efortul deplasarii din Cluj pana in capitala. Zis si facut.

Cum ne-a placut foarte mult vacanta acolo si cum Wizz a introdus intre timp si zboruri directe Cluj - Dubai, am decis sa repetam "figura" si anul acesta. Asa ca am luat bilete pentru luna aprilie la circa 140€ dus-intors/persoana, cu bagaje de cala incluse.

Pentru ca intrarile la atractii sunt destul de scumpe, am cumparat si de data asta cartile Entertainer cu vouchere 1+1 gratuit (v-am povestit despre ele AICI), pe care le-am folosit atat la atractii (parcuri acvatice, safari in desert, Yellow Boats, croaziera pe Creek), cat si la unele restaurante. Apropos, daca aveti planificata vacanta in Dubai anul acesta si va ajuta, le vand pe ale mele, evident la pret redus.

Cateva impresii despre Dubai

Imi place Dubai. Probabil era clar deja, de vreme ce am fost de doua ori in doi ani consecutivi.

Dar trebuie sa specific ca e vorba de orasul nou. Nu am fost decat in trecere prin orasul vechi, nu ma atrag souk-urile de acolo, nu imi place sa traga toti de mine in toate partile ca sa-mi vanda lucruri de care nu am nevoie.

De asemenea imi place curatenia (tocmai de aceea, cel putin deocamdata,  evit destinatii cum ar fi India). Si imi place sa ma simt in siguranta in calatoriile mele. Lucru care s-a intamplat, indiferent de zona sau ca era zi sau noapte. Din pacate, nu pot sa spun acelasi lucru despre multe orase europene vizitate.

Am mers in Dubai nu doar pentru a experimenta cultura araba (pentru care e mai potrivit probabil Oman), ci si pentru senzatia de "a trai in viitor", pentru posibilitatea de a vedea "megastructurile" pe care le-am vazut inainte doar pe National Geographic.

Am gasit acolo civilizatie, siguranta, atentie acordata turistilor, servicii de calitate si cam tot ce ai nevoie pentru o vacanta reusita. Am simtit ca pot sa ma imbrac ca si un turist, fara sa-mi fie teama ca cineva urmareste sa ma tepuiasca (ca vorbim de taximetristi, de vanzatori samd). Lucru destul de rar intalnit in alte destinatii turistice consacrate.

Cum Dubai detine trei S-uri importante pentru turism, si anume Sea, Sun, Sand (mare, soare si nisip), consider ca, daca va reusi sa se fereasca de atentatele teroriste, va deveni, mai ales pe timpul iernii europene, ceea ce este Orlando, Florida pentru americani: o destinatie perfecta de vacanta pentru toata familia, aflata la numai cateva ore cu avionul. Numai anul acesta se deschid cateva parcuri de distractii nou-noute: IMG World of Adventure, Motiongate, Legoland si Bollywood, iar altele le urmeaza (cum ar fi Six Flags Dubai).

Nota importanta: evident au si ei minusurile lor, mai ales in ceea ce priveste drepturile omului (vezi unele restrictii date de religie sau exploatarea indienilor pe santiere).

Dubai
Dubaiul vazut de pe palmier:

Dubai Marina

Probabil este zona noastra preferata din Dubai. Anul trecut ne-am cazat aici intr-un apartament la etajul 44, luat via Airbnb. A fost o experienta in sine...

Poza de pe balcon:

Plaja din Dubai Marina

Zona Burj Khalifa

Vedere din Burj Khalifa. Se vede in stanga hotelul The Address care a ars in noaptea de Revelion. Lucrarile de refacere sunt in toi.

Gold Souk in Dubai Mall:

Madinat Jumeirah, Venetia Dubaiului: o zona superba unde, in ambele vacante, am ajuns tot pe fuga, seara, dupa ce am iesit de la Wild Wadi. In mod clar merita mai mult timp alocat.

Evident, alcoolul nu se gaseste oriunde si nu este tocmai ieftin

Dubai Creek: am fost doar in a doua calatorie. Intentionam sa facem o croaziera pe Creek, dar, din cauza unei defectiuni la motor, am ramas doar cu cina :(

Anul trecut am fost sa o vedem si pe Simona la Dubai Duty Free Championships, turneu pe care de altfel l-a si castigat.

Miracle Garden

Desert safari:

Cu monorailul pe Palm Jumeirah:

Cum am mai spus si cu alte ocazii, ne plac parcurile acvatice (inca un motiv pentru care am mers din nou in Dubai). Emiratele au trei parcuri care cu siguranta merita vizitate: Aquaventure Atlantis (imagini mai jos), Wild Wadi (situat langa Burj al Arab) si Yas Waterworld in Abu Dhabi.

La Wild Wadi si la Yas Waterworld exista vouchere 1 + 1 gratuit in Entertainer. La Atlantis am prins o promotie si am luat biletele la jumatate de pret (v-am spus despre ea AICI).

Abu Dhabi

In Abu Dhabi am facut o excursie de o zi, asa ca a trebuit sa limitam drastic must see-urile...

Cladirea Aldar Headquarters, Abu Dhabi

Turnurile Etihad (probabil va amintiti ca prin ele a sarit Vin Diesel in ultimul film Fast & Furious :) )