Full width home advertisement

Save on your hotel - hotelscombined.com

Post Page Advertisement [Top]

Cum la inceputul lunii martie "am dat o fuga" de o saptamana pana in Tenerife, m-am gandit ca ar fi frumos sa impartasesc si cu voi cateva impresii si fotografii din calatorie. Mai pe scurt, deoarece imi lipseste si timpul pentru a scrie articole lungi si pentru ca gasiti pe alte bloguri sau forumuri "o tona" de informatie despre aceasta destinatie.

Pentru ca atat eu, cat si partenerii de calatorie locuim in vestul tarii (mai exact in Cluj), ne-am hotarat sa alegem un zbor direct cu Wizz din Budapesta, evident la un pret foarte bun (oferte v-am mai prezentat AICI). Pe care l-am gasit la circa 120€ (de persoana, dus-intors, un bagaj de cala de 30 kg la 2 pers). La Budapesta am mers cu masina (combustibilul s-a impartit la patru), pe care am lasat-o in parcarea aeroportului (circa 26€ pentru o saptamana).

Ce am apucat sa vizitez:

• Los Cristianos (unde ne-am cazat) si Playa de Las Americas
  • Siam Waterpark (suntem fanii parcurilor acvatice spectaculoase, asadar era obligatoriu pentru noi). Din pacate uriasa piscina cu valuri a fost inchisa pentru mentenanta, dar ride-urile, dupa cum era de asteptat, au fost incredibile.
  • Loro Park (arata incredibil, dupa cum veti vedea si din fotografii)
  • zona si Playa del Duque (unde am facut si baie si "oarece" snorkeling)
  • zona si Playa de las Teresitas
  • Las Montanas de Anaga
  • Playa de Benijo (daca doriti sa vedeti oceanul in adevarata lui splendoare...)
  • parcul National si vulcanul El Teide (nu am urcat pana in varf cu telecabina; imaginile vorbesc de la sine)
  • portul distrus de vulcan si orasul Garachico
  • Icod de Los Vinos
  • satul si valea Masca (din motive obiective, fara Masca Walk)
Din pacate, au ramas pe data viitoare excursia in insula La Gomera, Masca Walk si excursia la Los Gigantes, orasele La Orotava si San Cristobal de la Laguna, mai mult timp petrecut in nordul insulei si multe altele...

Recomand:

• sejur de minim 10 zile (14 daca este posibil)
  • neaparat masina de inchiriat (infrastructura rutiera mi s-a parut exceptionala)
  • impartiti sejurul intre sud si nord (nordul este mult mai verde si, in opinia mea, mai frumos)
  • desi se facea baie in ocean, evident perioada mai potrivita pentru asta ar fi probabil august - octombrie
  • mi-au placut toate atractiile vizitate si enumerate mai sus, asadar le recomand cu caldura. Zona muntoasa (Masca, Las Montanas de Anaga) mi-a depasit cu mult asteptarile

Nu ma intind mai mult cu vorbaria, las fotografiile sa vorbeasca de la sine, dar daca aveti intrebari specifice si pot sa va ajut, cu mare placere. Cum am mai mult material filmat, initial planuiam sa fac un video, dar... timpul, bata-l vina. Daca vreodata ma apuc de el, promit ca il si public.

Sper sa va inspire fotografiile si, mai ales, sa va ajute sa luati decizia mai usor daca se iveste oportunitatea unei vacante aici!